onsdag 7 september 2011

Det här med chefer

Det här med chefer, det är ju ett kapitel för sig själv.
Undertecknad har också en chef. Min chef är verkligen lustig, men det beror nog på att han kanske
inte har en genuin speditionsbakgrund. Förre veckan kom han på att jag skulle göra vårat företags
månadsbokslut !!!

Hjälp, stopp !! Har jag gått och blivit ekonom nu också ? Visst som speditör så klara man det mesta som att bota cancer, bota AIDS, lösa konflikten i mellanöstern mm mm.
Så med hjälp av en annan speditör så grejade jag det men det hade ju varit kul om man hade fått hjälp av sin chef som förövrigt trummat ut i organisationen att det var HAN som skulle göra detta månadsbokslut !

Ni undrar vad min chef var ? Jo, på semester !! Det var ju trevligt, han kanske åkte för att "hitta" sig själv och det är nog lika bra att han gör det....för när han behövs här så kan i alla fall inte jag "hitta" honom.

Kämpa på alla speditörer där ute :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar